*REKLAMA* Jorge, człowiek, który nawet nie zastanawia się czy jest papieżem

*REKLAMA*

(Neokościół sam sobie robi reklamę)

Do abp Mariusza Aureliusza Poliego, swego następcy w Buenos Aires: „Wesoło jest być papieżem.” A dlaczego? „To owoc Ducha Świętego.”

papa clown in green cap

„Jego Świątobliwość Papież Franciszek”, czyli „Namiestnik Jezusa Chrystusa, Następca Księcia Apostołów, Najwyższy Kapłan Kościoła Powszechnego, Prymas Włoch, Arcybiskup i Metropolita Prowincji Rzymskiej, Głowa Państwa Watykańskiego”, a tak naprawdę człowiek, który nawet nie zastanawia się, czy jest papieżem.

A wcześniej tego roku świeckiemu znajomemu z Buenos Aires kazał się nazywać po prostu „Jurek (Jorge), jakżeby inaczej?” (źródło).

Najbardziej żałośni są ci wszyscy, którzy nie chcą Novus Ordo, ale w tym typie widzą te wszystkie tytuły, którymi katolicy wszystkich wieków zwracali się do katolickiego Papieża. I jednocześnie kpią sobie z niego albo go krytykują. Albo po prostu nie wiedzą, co począć z takim gagatkiem.

Frankenkirche ma swojego Frankensteina. Artykuł o tym „teologicznym potworze” (wyrażenie Novus Ordo Watch) już wkrótce.

Pelagiusz z Asturii

4 comments on “*REKLAMA* Jorge, człowiek, który nawet nie zastanawia się czy jest papieżem

  1. antoninuspius pisze:

    Niech nikt nie będzie zdziwiony widokiem Rzymu zrównanego z ziemią-to miasto na to zasługuje jak żadne inne na świecie.

  2. Szymon Klucznik pisze:

    Sąd Jezusa nad fałszywym papieżem, z Objawienia św. Brygidy:

    „Teraz dopiero uskarżam się na ciebie głowo Kościoła mego, który trzymasz miejsce moje, które Piotrowi i następcy jego poddałem, żeby nim władali trojakim zwierzchnictwem i godnością. Naprzód, aby mieli moc wiązania dusz i uwalniania od grzechów. Po drugie, aby otwierali niebo pokutującym. Po trzecie, aby zamykali niebo wyklętym i niepokutującym. Ale ty, który powinieneś uwalniać dusze od grzechów i do Mnie prowadzić, ty prawdziwie jesteś dusz zabójcą. Ja bowiem ustanowiłem Piotra pasterzem, stróżem owiec moich, ty zaś jesteś ich rozproszycielem i drapieżcą ich. Ty jesteś gorszy od Lucypera. On tylko przeciwko Mnie miał nienawiść, nikogo nie pragnął zabić, tylko Mnie, aby zamiast Mnie panować. Ty zaś tym gorszy jesteś, bo nie tylko zabijasz Mnie, odrzucając Mnie od siebie przez złe uczynki twoje, ale duszę zabijasz przez zły przykład twój.

    Ja odkupiłem dusze Krwią Moją, zleciłem je tobie, jako wiernemu przyjacielowi. Ty zaś oddajesz je powtórnie nieprzyjacielowi, od którego je wykupiłem. Ty jesteś niesprawiedliwszy od Piłata, który nikogo nie osądził na śmierć tak niesprawiedliwie jak Mnie. Ty zaś nie tylko Mnie sądzisz jako Pana, który pozbawiony jest jakiejkolwiek władzy, ale jak kogoś, kto niczego dobrego nie jest godnym, ty także dusze niewinne potępiasz. Ty nad Judasza sroższy, który Mnie samego tylko sprzedał. Ty nie tylko Mnie sprzedajesz, ale dusze wybranych moich, dla marnego zysku twego i próżnej chwały. Ty jesteś gorszy od Żydów. Oni tylko ukrzyżowali Ciało moje, ty zaś krzyżujesz i potrącasz wybranych moich, którym złość twoja i przestępstwo jest cięższa niż wszelki miecz. Tak więc jako, że ty jesteś podobny Lucyperowi, nie sprawiedliwszy od Piłata, nie lepszy od Judasza, gorszy od Żydów, dlatego słusznie uskarżam się na ciebie.”

  3. Ciekawy fragment korespondencji, jaką otrzymuję od różnych świeckich:

    „Wszyscy mamy masę roboty i zadań przed sobą-najważniejsze poza pracą codzienną jest polować na dusze Polaków bo jak teraz Franek I Dolas ogłosi Wojtyłę „świętym” to znajdziemy się w większym chlewie niż przed panowaniem pierwszych Piastów. Odzyskać dusze Polaków – to nasze zadanie!!!!!”

    Pelagiusz

  4. Krzysztof P pisze:

    Niestety NAS juz nie da sie „naprawic” inaczej jak na SADZIE BOZYM…Zaslepienie polactwa JPII jest t o t a l n e. O dziwo, tylko ateisci zachowali resztki rozumu wobec TEJ osoby. Podobnie jest tez z odbiorem Franciszka Wesołka…

Zostaw komentarz